Педагоги краєзнавці досліджують історію краю…

Педагоги краєзнавці дослід...

З метою реалізації регіональної ініціативи голови Кіровоградської облдержадміністрації С. Ларіна «Історія рідного краю» 19 жовтня 2011 року відбувся обласний науково-методичний семінар керівників краєзнавчих гуртків та музеїв при навчальних закладах з проблеми «Краєзнавча діяльність гуртків та музеїв при навчальних закладах у контексті підготовки проекту з історії міст і сіл України».

Організатори – Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського та Державний архів Кіровоградської області.

У роботі семінару взяли участь керівники краєзнавчих гуртків та музеїв при навчальних закладах Кіровоградщини, серед яких відомі вчителі-краєзнавці Н. Армашова, В. Постриган, І. Порхун, З. Шевченко, Ю. Мажаєв, Н. Дудник, С. Пістрюга, Г. Тимошенко, Н. Царенко, С. Філіпова, Г. Смірнова та інші.

Присутні  розглянули і обговорили питання:

  • Про сучасні форми і методи діяльності учнівських об’єднань щодо підготовки проекту з історії міст і сіл України (Гайда Л. А., завідувач навчально-методичного кабінету українознавства та краєзнавства ОІППО ім. В. Сухомлинського).
  • Про проведення обласного етапу Всеукраїнської історико-краєзнавчої експедиції «Історія міст і сіл України» (Сердюк О. М., завідувач відділу краєзнавства обласного центру туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді).
  • Про участь у підготовці обласної програми охорони культурної спадщини на 2012-2022 роки (Собчук В. В., провідний спеціаліст відділу охорони культурної спадщини облдержадміністрації).

Плідними виявились практичні заняття на базі Державного архіву Кіровоградської області. Разом з начальником відділу інформації та використання документів Трибуцькою О.А. вчителі обговорили форми співпраці педагогів з архівними відділами місцевих органів влади та алгоритм краєзнавчих пошуків у фондах Державного архіву Кіровоградської області.

На сьогодні у нашій області видаються книги з історії сіл та районів, здійснюються дослідницькі проекти, важливо, що до них залучається педагоги та учнівська молодь. Адже це одна із складових формування у дітей патріотичних почуттів, як основи розвитку регіону.

Л.Гайда